wtorek, 7 czerwca 2016

Szóste LBA w historii Nieuleczalnego Książkoholizmu!

Hej, hej, Kochani!
Ostatnio znów blog zdominowały recenzje, także, coby trochę rozluźnić atomsferę i odpowiedzieć na kolejną z nominacji, przygotowałam dla Was LBA. Do jego wykonania zaprosiła mnie Patka N. Dziękuję Ci, kochana i przepraszam, że tak długo zwlekłam. 

1. Co twoim zdaniem przyniesie największy sukces? Ciężka praca? Szczęście?
Ciężkie jest dla mnie to pytanie, dlatego, że mam na ten temat sprzeczne zdanie, nawet sama ze sobą. Z jednej strony chciałabym wierzyć, że ciężką pracą zapewnię sobie spełnienie moich marzeń, z drugiej strony jednak wiem, że ciężko pracujących osób jest naprawdę wiele i trzeba mieć "to coś", żeby się wybić.

2. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?
Przepraszam, ale... CO TO JEST WOLNY CZAS??? A tak na poważnie, to zależy. Najczęściej siedzę sobie na fb, oglądam filmy na YT, czytam. Lubię czasem coś ugotować. Uwielbiam spotykać się ze znajomymi, ale nie jest to tak często, jakbym chciała.

3. Jakiej muzyki słuchasz?
Jestem tutaj bardzo różnorodna, bo słucham niemal wszystkiego - piosenki z bajek, musicali, popu, poezji śpiewanej, rocka. Zależy od mojego nastroju.

4. Czy masz jakiś ulubiony zespół muzyczny? Jaki?
Nie jest to do końca zespół muzyczny, ale możemy trochę podciągnąć. Kocham Studio Accantus! <3 Są genialni! Chciałabym kiedyś zrobić zestawienie moich ulubionych accantusuwych piosenek, bylibyście chętni?


5. Czy okładka książki wpływa na twoją ocenę całości?
To skomplikowane :P Lubię, kiedy książka jest dobrze wydana, kiedy ładnie prezentuje się na półce. Ale nie odgrywa to kluczowej roli w mojej ocenie książki jako całości, bo może być pięknie wydany gniot, typu Say it, jak i cudeńko w niepozornej  oprawce (np. "Wybór Zofii")

6. Jaki jest twój ulubiony książkowy gatunek?
Znów nie wiem! Lubię młodzieżówki, young adult, ale nie wszystkie, bo niektóre są beznadziejne. Lubię obyczajówki, ale muszą być naprawdę dobrze napisane, a nie jakieś nudy w stylu "wyjechała na wiejskie zacisze i odnalezła miłość swojego życia". Uwielbiam powieści historyczne, ale nie mogłabym ich czytać w nieskończoność. Nie wiem!

7. Jaka była ostatnio przeczytana przez ciebie książka, która czymś cię urzekła?
Bez wątpienia był to "Wybór Zofii". Ta książka zrobiła na mnie niezwykle wielkie wrażenie, mam wrażenie, że uczyniła mnie innym człowiekiem. Przeżyłam przy niej prawdziwe katharsis.

8. Czy lubisz podróżować?
Uwielbiam! Odkrywać nowe miejsca, nowe jedzenie (wiecznie głodna Ola), nowych ludzi, nowe kultury. Niestety, nie czynię tego zbyt często :(

9. Gdzie chcesz jechać na wakacje? Dlaczego?
ITALIA <3 !!! Uwielbiam ten kraj, jestem nim zafascynowana. Chciałabym tam pojechać, co ja mówię, na dwieście procent wybiorę się tam na Erasmusa. Jeśli jednak chodzi o wakacje, to jest to niesamowicie piękny i wart zobaczenia kraj, pełen zabytków, z cudownymi plażami i najpyszniejszymi gelato na świecie! Dużym plusem byłoby to, że wreszcie bym się napralała po włosku, bo w Polsce jest o to tak trudno, że gadam sama do siebie po włosku :P

10. Czy jest jakiś film, do którego często wracasz i nigdy nie masz dość? Jaki?
W zeszłym tygodniu 3 razy obejrzałam "Nędzników", to chyba o czymś świadczy. Ale jednym z takich filmów jest także "Jutro idziemy do kina" czy "Śniadanie u Tiffany'ego" - mogłabym je oglądać i oglądać!

11. Wolisz filmy zagraniczne, czy polskie?
Szczerze mówiąć, wszystko mi jedno. Jednak więcej oglądam zagranicznych!

Wybaczcie mi, ale jestem strasznie zmęczona szkołą i dziś nikogo nie nominuję! Dziękuję Wam, że poświęciliście czas na przejrzenie moich odpowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz