wtorek, 6 września 2016

WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO

Hej, hej, Kochani! 
Nadszedł ten wielki moment, w którym dowiecie się, jak bardzo niezdecydowaną blogerką jestem. Czas na wyniki konkurusu, który zorganizowałam z okazji pierwszych urodzin mojego bloga!





W konkursie wzięło udział 16 osób - bardzo Wam dziękuję, że poświęciliście chwilę na to, żeby naskrobać kilka słów!
Na początek pozwolę sobie rozwiązać konkurs z "Oblubienicami wojny", gdyż jest to dużo, dużo prostsze zadanie. Oto lista losów:

1. Paulina Balcerzak
2. Paulina Balcerzak
3. Kasi-recenzje-książek
4. Kasi-recenzje-książek
5. Megami R.
6. Megami R.
7. Julita G.
8. Zjadam skarpety
9. Zjadam Skarpety
10. Gab riela
11. Gab riela
12. Teresa Kaczała
13. Teresa Kaczała
14. Limonette
15. Limonette
16. Oblicza Rozy
17. Oblicza Rozy
18. Beata Kandzia
19. Beata Kandzia
20. Zaczytana56 Mama Dela

21. Zaczytana56 Mama Dela

System losowe zadecydował za mnie i oto....


Numerek 7 ma Julita G. - GRATULUJĘ CI! Napisz do mnie proszę maila, to się dogadamy co do wysyłki.

Dużo trudniej było mi zdecydować się na rozwiązanie konkursu z książką ze Znaku. Na samym początku wybrałam pięć najlepszych odpowiedzi, które chcę Wam zaprezentować:

Czym według mnie jest przyjaźń? Uważam, że to taki związek ludzi, których łączy to, że zrobiliby dla siebie wszystko. Miłość też zaczyna i do końca opiera się głównie na przyjaźni. To bezgraniczne zaufanie do drugiej osoby lub osób. To nie tyle wspólne pasje, co rozumienie pasji tej drugiej osoby i wspieranie się nawzajem. Przyjaźń to niekończące się rozmowy i cisza. Według mnie przyjaciel to takie dodatkowe rodzeństwo, twój prywatny członek rodziny, którego sam wybierasz. Prawdziwa przyjaźń się nie kończy z czasem tylko trwa aż do końca, bo choćbyśmy mieli nie widzieć tej osoby rok, kilka lat - kiedy już ją spotkamy, wszystko będzie, jak dawniej, bo czas nie robi różnicy w przyjaźni. I zawsze w jakiś sposób kochamy swoich przyjaciół nawet, jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy. Na koniec, mi zawsze przyjaźń kojarzy się z tym żartem z Internetu: Płaczesz, ja płaczę. Śmiejesz się, śmieję się z Tobą. Skaczesz z mostu - biorę łódkę i płynę ratować twoją dupę. :) - Kitty Ailla

Przyjaźń to morze łez wylane na przyjacielskie ramię, milion uśmiechów, głośny śmiech i cisza. Otwarta dłoń, która pomoże ci wspinać się po górach życia lub palnie cię w łeb byś zauważył, że za bardzo się zmieniasz na gorsze. Przyjaciel nie myśli tylko o sobie, nie kalkuluje zysków i strat. Cieszy się razem z tobą z twoich sukcesów. Nie boi się głośno mówić o niepokojach. Dzieli z tobą czas i pasję. Nie lubi się kłócić, ale wie, że czasem kłótnia pozwala odkryć prawdę i wartość tego wszystkiego. -  Mary Miriam


Przyjaźń to coś więcej niż relacja.

Przyjaźń według mnie to nierozerwalna więź i swego rodzaju obietnica.

Obietnica bycia zawsze przy sobie.

Prawdziwy przyjaciel stanie zawsze u Twego boku, możesz na niego zawsze liczyć, będzie cię zawsze wspierał i bronił. Nie pozwoli, by ktoś Cię obrażał. Jest w stanie narażać się dla Twojego dobra. Bardzo dobrze Cię zna i rozumie.

Lubi Cię takim, jakim jesteś.

Przyjaźń to szczęśliwe chwile z drugim człowiekiem, piękne wspomnienia, czasem kłótnie, ciągłe napady śmiechu, nieraz lecące łzy, sekrety oraz pełne zaufanie.

Przyjaźń to rozmowy na wszystkie tematy, przegadane noce, marzenia, wspólne wygłupy i cele.
Przyjaźń jest wtedy, kiedy czujesz się przy kimś normalnie, bezpiecznie, śmiejesz się z nim z byle głupot, możesz mu powiedzieć bez wahania swój jakiś sekret i nie żałujesz żadnej minuty straconej z nim.

Przyjaźń jest wtedy, kiedy kochasz kogoś jak członka własnej rodziny.

Przyjaźń jest piękna. Trzeba o nią dbać. - Wero Nika



Przyjaźń jest wtedy, kiedy:- swobodnie i bez krępacji myślę na głos przy drugiej osobie,- w domu drugiej osoby czuję się jak u siebie,- rzeczy moje i drugiej osoby są niemal wspólne,- zawsze mogę liczyć na drugą osobę, która wysłucha mnie, nie będzie oceniać, da się nwypłakać na ramieniu, poprze lub porządnie kopnie, bym wreszcie się ogarnęła,- druga osoba odbierze każdy telefon, nawet jeśli byłaby na randce,- bezgranicznie ufam drugiej osobie, bo wiem, że ona zna mnie lepiej niż ja sama. - Gab riela



Przyjaźń dla mnie to dar, który kiedyś ktoś mi ofiarował i cenić oraz dzielić się nim nauczył, jednak ma do swojej skrytki wiele kluczy i trzeba umieć znaleźć ten odpowiedni i go pilnować, by szansy nie zmarnować. Magia prawdziwej przyjaźni w tym tkwi, że przyjaciel nigdy nie zamknie przed Tobą w potrzebie swego serca i drzwi, przyjaźń wszystko przetrwa, jeśli tylko będzie pielęgnowana i szczera, bo przyjaciel przyjaciela nie tylko w dobrym wspiera. Siła - Zaufanie - Pomoc bezinteresowna - to wartości godne przyjaciela! Dobrze mieć też przyjaciela, co te same pasje wybiera, bo można porozmawiać i nie nudzić się, bo bez przyjaciela czasem jest źle. Prawdziwa przyjaźń - rzecz bezcenna i tak niestety rzadka w naszych czasach, więc jeśli tyle szczęścia mamy, to przyjaźń tak jak miłość pielęgnować ciągle musimy...

Czas przygotowania: 1 minuta, Czas konsumowania: do końca życia, niezbędne składniki: 10kg zgodności myślenia, 10kg pełnej szczerości, 10kg bezgranicznego zaufania, 10kg akceptacji, 10kg szacunku, 5kg wyrozumiałości, 5kg świadomości, że mamy kogoś bliskiego, kto nas nie opuści i nie zawiedzie, doda siły i pewności siebie. Po 2kg kompromisów i zrozumienia, po 2 szklanki poczucia humoru oraz wspólnych zainteresowań i pasji; Po łyżce bezinteresowności! Dodajemy szczyptę mobilizowania do działania oraz garść zapewnienia, że można zadzwonić o czwartej nad ranem. Doprawiamy wedle uznania: cierpliwością i uśmiechem. Można dodać: czas dla siebie. Wszystko razem miksujemy, zalewamy wsparciem w trudnych chwilach, nieustannym poczuciem bezpieczeństwa. SMAKUJE PRZEZ CAŁE ŻYCIE! Ten przepis to zapewnienie szczęścia przez całe życie. Życie bez przyjaźni byłoby kompletnie pozbawione sensu!Przekazuję receptę mojej Babci na prawdziwą przyjaźń ;) - Bogdan

Jeśli szukasz nieśmiałym wzrokiem kogoś, kto wyciągnie do ciebie dłoń, gdy pani w przedszkolu powie: „Dzieci, dobierzcie się w pary”… 
Jeśli jest ci smutno, bo nie masz z kim pobawić się „w domek”…

Jeśli sama nigdy nie odważyłabyś się podjeść kilku czereśni z czyjegoś sadu…

Jeśli wstydzisz się powiedzieć chłopakowi z II b, że szalenie ci się podoba…

Jeśli chcesz ponarzekać na to, że pierwsza miłość nie jest wcale prosta, a potem wypić butelkę wina domowej roboty, żeby niepohamowanie śmiać się do bladego świtu…

Jeśli ogarnia cię panika na myśl o awanturze, którą zrobi ci ojciec, gdy zobaczy swoje auto, które w tajemnicy pożyczyłaś, żeby przejechać się do miasta…

Jeśli masz już dość towarzystwa wiecznie zmęczonego męża, który nie pomaga ci w obowiązkach domowych i nawet przez pół godziny nie chce zająć się córką…

Jeśli chcesz rzucić wszystko i cały dzień spędzić na chodzeniu po sklepach i przymierzaniu sukienek, na które i tak cię nie stać…

Jeśli chcesz się po prostu wygadać, rozerwać, zdystansować, podzielić radościami lub obawami, powspominać stare dobre czasy albo pomarzyć o świetlanej przyszłości…



…to ja jestem obok…zawsze możesz na mnie liczyć, zadzwonić o dowolnej porze dnia i nocy…postawię cię do pionu, dodam otuchy, rozbawię, a jeśli będzie trzeba, to dam solidnego kopniaka i zmuszę, abyś wzięła się w garść…

…jestem blisko…

…TWOJA PRZYJACIÓŁKA

Przyjaźń jest byciem przy sobie na dobre i na złe, nawet jeśli dzielą kilometry. Rozumieniem się bez słów. Wspólnym milczeniem. Długimi rozmowami. Uczuciem budowanym latami. Najsilniejszym fundamentem. Wszystkim! -
Oblicza Rozy

Ostatecznie, znajdując się na skraju desperacji, już niemal siwiejąc ze zmartwienia, poprosiłam o pomoc moich ekspertów - Najlepszych Przyjaciół, Jakich Można Mieć (dziękuję Wam, kocham!) i wspólnie wybraliśmy zwycięzcę.... 
TAM, TAM,TAM,TAM!

WYGRYWA....

UŻYTKOWNIK...

O NAZWIE...

OBLICZA ROZY! 

Gratuluję Ci serdecznie! Napisz do mnie maila, obgadamy, jaką chcesz książkę i jaka forma wysyłki najbardziej by Ci odpowiadała :)

Dziękuję Wam za zgłoszenia! Wierzę, że to nieostatni konkurs, jaki organizuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz