czwartek, 3 listopada 2016

Serie, które chcę kontynuować

Hej, hej, Kochani! 

Postanowiłam dać Wam trochę odpocząć od recenzji, recenzji i recenzji, które ostatnio dominowały na moim blogu, a także sama napisać sobie coś lżejszego. Jak może pamiętacie, jakiś czas temu na blogu pojawił się post, do wykonania którego zaprosiła mnie Kitty Ailla. Opowiadałam w nich o seriach, których zdecydowanie nie chcę przeczytać! A dziś post od drugiej strony! Oto serie, które muszę koniecznie (KIEDYŚ) dokończyć:


1) Lauren Oliver - "Delirium"
Ostatni przeczytany tom: "Pandemonium"
Dlaczego chcę kontynuować? Bardzo, bardzo, bardzo spodobała mi się wizja świata bez miłości, którą wykreowała Lauren Oliver. Seria ta wydaje mi się duzo dojrzalsza od większości YA, więc tym bardziej mnie do siebie przekonuje. Jestem także ciekawa, kogo w ostateczności wybierze Lena.






2) Remigiusz Mróz - "Joanna Chyłka"
Ostatni przeczytany tom: "Zaginięcie"
Dlaczego chcę kontynuować? Bo to Mróz! I to chyba powinno wystarczyć, ale jeśli nie, to jeszcze raz powiem Wam, za co go tak kocham. Po pierwsze, cudowni bohaterowie, którzy, mam nadzieję, w końcu się do siebie zbliżą. Po drugie, to książki, które uzalezniają. Genialnie skonstruowana akcja i liczne "smaczki" - ach, jak ja kocham pana Mroza!




3) Katarzyna Berenika Miszczuk - "Wiktoria Biankowska"
Ostatni przeczytany tom: "Ja, Diablica"
Dlaczego chcę kontynuować? Pokochałam poczucie humoru pani Miszczuk. Uwielbiam te podteksty, tę dwuznaczność w dialogach Wiktorii i Beletha. No, i Beleth i Azazel - nie sądzicie, że to wystarczający powód, by kontynuować tę serię?






4) Cora Carmack - "Coś do stracenia"
Ostatni przeczytany tom: "Coś do stracenia"
Dlaczego chcę kontynuować? Kiedy sięgałam po tę książkę, byłam przekoanna, że znjadzie się pod drugiej stronie zestawienia, ale nie o tym chcę mówić! Co tu dużo się rozpisywać - każdy czasem potrzebuje dobrego odmóżdżenia, a książki pani Carmack idealnie się w to wpisują. Jak będę miała ochotę na lekki romansik, z pewnością sięgnę po kolejne tomy!




5) Victoria Aveyard - "Czerwona królowa"
Ostatni przeczytany tom: "Szklany miecz"
Dlaczego chcę kontynuować? Uważam, ze "Czerwona królowa" to jedna z lepszych młodzieżowych dystopii. Bardzo podoba mi się wykreowany świat Norty, a poza tym, mam słabość do Mavena. Zresztą, po takim zakończeniu, jakie miał "Szklany miecz" nie wyobrażam sobie nie sięgnąć po kontynuację!





6) Richelle Mead - "Akademia wampirów"
Ostatni przeczytany tom: "Przysięga krwi"
Dlaczego chcę kontynuować? Richelle Mead uwiodła mnie swoją dojrzałością w tworzeniu wątku miłosnego. "Akademia wampirów" to dla mnie gwarancja nie tylko doskonałej akcji, która wciąga bez litości, ale też nie pozwala ot, tak, o sobie zapomnieć. Moje wolne tempo czytania tej serii jest spowodowane głównie tym, że tak bardzo nie chcę jej kończyć!




7) Samantha Shannon - "Czas żniw"
Ostatni przeczytany tom: "Zakon mimów"
Dlaczego chcę kontynuować? To pierwsze fantasy, które tak mnie wciągnęło! Uwielbiam świat przedstawiony, tak bardzo pełen zwrotów akcji i tak doskonale wykreowany. Znowu zakończenie drugiej części było niesamowite i jestem zaciekawiona, jak wszystko dalej się potoczy.





8) Agnieszka Wojdowicz - "Niepokorne"
Ostatni przeczytany tom: "Eliza"
Dlaczego chcę kontynuować?: Bo mój Kraków na przełomie XIX i XX wieku. W książce genialnie pokazana jest walka kobiet o swoje prawa, a także życie pod zaborami. Jedna z lepszych polskich serii historycznych, polecam!






A Wy, jakie serie chcecie kontynuować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz