piątek, 20 stycznia 2017

KONKURS Z OKAZJI 150 OBSERWATORÓW - WYGRAJ "MARGO"

Hej, hej, Kochani!
Nawet nie wiecie, jak bardzo byłam zaskoczona, gdy weszłam dziś na bloga i zobaczyłam, że mam aż 150 obserwatorów. Postanowiłam Wam jakoś odwdzięczyć się za to, że jesteście ze mną i zorganizować konkurs. Książką, którą możecie w niej wygrać, jest besteseller stycznia, książka, w której jestem bezwarunkowo zakochana - "Margo" autorstwa Tarryn Fischer.



REGULAMIN: 
1. Organizatorką konkursu jest autorka bloga Nieuleczalny Książkoholizm – Ola K.
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Sine Qua Non.
3. Nagrodą w konkursie jest nieużywany egzemplarz książki pt. „Margo” autorstwa Tarryn Fischer.
4. Aby wziąć udział w konkursie należy być publicznym obserwatorem bloga Nieuleczalny Książkoholizm.
5. Warunkiem udziału w konkursie jest zgłoszenie się w komentarzu.
6. Udostępnienie baneru konkursowego oraz/lub udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe jest honorowane przyznaniem dodatkowego losu.
7. Konkurs trwa w okresie 20 stycznia 2017 – 20 lutego 2017 roku.
8. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się w komentarzu, korzystając z następującego formularza zgłoszeniowego:
Obserwuję jako:
Udostępniłam baner: tak(link)/ nie
Odpowiedź konkursowa:
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.
10. Organizatorka zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu, jeżeli nie zgłosi się min. 10 osób.
11. Organizatorka zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu.
12. W konkursie mogą brać udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski.
13. Zwycięzcę, autora najlepszej odpowiedzi, wybiera Organizatorka na drodze losowania.
13. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do tygodnia od daty zakończenia konkursu. W przypadku nie zgłoszenia się zwycięzcy w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników, organizatorka wybiera nowego zwycięzcę.

14. Wszystkie sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizatorka.

A oto i pytanie konkursowe: "Czy na charakter człowieka wpływa jego przeszłość"?

Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział w tym konkursie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz