poniedziałek, 27 lutego 2017

Wyniki konkursu z "Margo"

Hej, hej, Kochani!
Uf! Zmieściłam się w terminie!  Bardzo chciałam pokazać Wam wyniki wcześniej, jednak całe zamieszanie związane z imprezą osiemnastkową, potem sama impreza i dochodzenia po niej do stanu używalności sprawiły, że dopiero dziś postanowiłam przeprowadzić losowanie. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tak długo musieliście czekać na wyniki.




Przypominam, że konkurs przebiegał na zasadzie losowania. Uzyskać losy mozna było przez zgłoszenie się do konkursu, udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe oraz udostępnienie bannera. Oto lista losów.

1. Little Black
2. Little Black
3. Little Black
4. Ameruja
5. Ameruja
6. Ameruja
7. Justyna Tajne
7. Justyna Tajne
8. Dominika
8. Dominika
9. Klaudia Ce
10. Klaudia Ce

11. Klaudia Ce

Niestety, nie zgłosiła się liczba uczestników, jaką zastrzegłam w regulaminie, jednak postanowiłam mimo wszystko przeprowadzić losowanie - po co mi drugi egzemplarz "Margo" na półce?


Zwyciężczynią zostaje więc Klaudia Ce! Kochana, napisz do mnie proszę maila ze swoimi danymi, a ja najszybciej jak mogę wyślę do ciebie książkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz