środa, 5 kwietnia 2017

Zmierz się z tytułami z Olą K. - podsumowanie marca

Hej, hej, Kochani!
I już mamy trzeci miesiąc zmagań z wyzwaniem za sobą! Przyznam, że dla mnie samej okazało się ono dużo, dużo trudniejsze, niż przypuszczałam! Więc tym bardziej doeceniam wasze wysiłki i mam nadzieję, że sami dobrze się bawicie przy nim.




 W tym miesiącu również i mnie udało się wspiąć na podium! Jestem z siebie dumna, bo ja moje wyzwanie traktuje absolutnie "przy okazji" - sama sobie książki przecież nie kupię. Jak co miesiąc, idziemy łeb w łeb i aż trzy osoby są na pierwszym miejscu, mając przeczytane po 2 książki:

Kitty Ailla

Poligon domowy 

Ola K.

Pozostałe osoby przeczytały po jednej książce:

Biblioteczka Suomi:

Daria Skiba

Judyta Z

Magic Wizard

Sylwia

A oto, jak na dzień dzisiejszy prezentuje się ogólna klasyfikacja:
1) Daria Skiba i Kitty Ailla - po 6 książek
2) Poligon Domowy - 5 książek
3) Ola K. - 4 książki
4) Magic Wizard - 3 książki
5) Judyta Z, Biblioteczka Suomi i Sylwia - po 2 książki

I jeszcze jedna mała uwaga: proszę, nie wrzucajcie mi więcej jak jednej książki do słowa, bo mam potem tylko bałagan i ciężko mi się ogarnąć, a i tak więcej jak jednej Wam nie zaliczę.

Dobrej zabawy w kwietniu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz