niedziela, 3 grudnia 2017

Dwudziestkowy tag Kitty Ailli

Hej, hej, Kochani!
Pora na wygrzebywanie się z tagowych zaległości! Dzisiaj postanowiłam wziąć na warsztat Tag zrobiony przez moją ukochaną przyjaciółkę, z okazji jej dwudziestych urodzin. Może dlatego, że dopiero dziś dostanie ode mnie prezent... A więc, planowanie imprezy urodzinowej czas zacząć!


 Moim zadaniem jest wybór jedenastu książek, a później losowanie z nich kolejnych elementów naszego (nie)zapomnianego party! Już się nie mogę doczekać i mam nadzieję, że Daria nie będzie miała mi za złe, że na jej urodzinach pojawi się tyle osób ze świata Remigiusza Mroza!


D - DJ, czyli osoba odpowiedzialna za muzykę na imprezie (osoba)
Osoba ta będzie pochodziła z książki "Behawiorysta" Remigiusza Mroza i będzie to...Gerard Edling. Wychodzi na to, że będziemy bawić się w rytm muzyki klasycznej! Walce i menuety, proszę państwa!


W - Współorganizator, czyli osoba, która pomoże ci zorganizować imprezę (osoba)
Współorganizatora znajdę w "Weselu" Stanisława Wyspiańskiego - niech żyją lektury. No, ale powiedzmy sobie szczerze, Włodzimierz Tetmajer dobrze sobie poradził, skoro impreza trwała trzy dni. I to właśnie on, Gospodarz, będzie mi pomagał! Zapraszamy Wernyhorę?


U - Unexpected surprise, czyli prezent od najlepszej przyjaciółki (rzecz)
Prezent pochodzi z "Przyrodniego brata" Penelope Ward i jest nim drink Tak, myślę, że najlepsza przyjaciółka Kitty (moi) szybko by ją spiła xd]


D - Dzień po, czyli jak będzie wyglądać mieszkanie na drugi dzień (przymiotnik)
Wedle "Igrzysk śmierci" mieszkanko Kitty na drugi dzień będzie obolałe. No cóź, myślę, że ściany, stoły i szafki mogą być trochę poobijane.


Z - Zdolna bestia, czyli co zrobisz po pijaku (ułóż zdanie z wylosowanym czasownikiem)
Aż się boję, co to się dla mnie kryje w "Początku mnie i ciebie" Emery Lord. Otóż, po pijaku wpadnę pod stół i już się nie podniosę! Kitty, masz mnie przenieść do łóżeczka!


I - Image, czyli w co się ubierzesz (ciuch lub coś, w co można się ubrać)
Stylówki szukam w "Making faces" Amy Harmon. . Będę miała na sobie elegancką sukienkę. To w sumie mój look na większości imprez.


E - End is coming, czyli co zrobicie, gdy skończy się wódka (ułóż zdanie z wylosowanym czasownikiem)
Zdaniem "Lata koloru wiśni" w tym krytycznym momencie zapukamy do sąsiadów z pytaniem, czy nie mają czegoś w barku.


S - Składnik, czyli co dodasz przypadkiem do tortu (rzecz w miarę jadalna)
"Kasacja" Remigiusza Mroza podpowiada, że dodam odrobinę latte - kawowy posmak jest zawsze w cenie!


T - Temat przewodni, czyli motyw imprezy (motyw)
Podświadomie czuję, że szukanie motywu imprezy w "Mieście złodziei i świętych" nie jest najleszym pomysłem... otóż, bawimy się w stylu... robali! Kto chce się przebrać za glistę?


K - Karuzela, czyli kto pierwszy wyląduje pod stołem (osoba)
Myślałam, że już ustaliliśmy, że będę to ja! Jednak Marie Rutkoski za pomocą "Pojedynku" podpowiada, że zaszczyt ten przypada Kestrel. Jak widać, tatuś-generał trzyma ją krótko,  skoro nie jest przyzwyczajona do spożywania dużej ilości alkoholu.


A - A na drugi dzień..., czyli jaki będzie twój kac (przymiotnik)
Kac morderca nie ma serca, a Remigiusz Mróz i "Większość bezwzględna" sugerują, iż kac będzie  trudny. Tak, myślę, że to bardzo dobre słowo.

Powiem Wam, szczerze, że zdumiewa mnie to, jak logicznie i z sensem wyszedł mi ten tag! Czujcie się nominowani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz