piątek, 9 lutego 2018

Book Tour z "Pojedynkiem"

Hej, hej, Kochani!
Od kiedy w sierpniu poznałam "Pojedynek" Marie Rutkoski, byłam przekonana, że to, iż książka jest tak nieznana jest prawdziwym skandalem! Pokochałam tę niebanalną, dojrzałą powieść młodzieżową całym sercem i postanowiłam podzielić się z Wami moją miłością do niej. Dlatego dzisiaj, zainspirowana Waszymi częstymi komentarzami, że chcecie poznać twórczość tej amerykańskiej pisarki, postanowiłam zaprosić Was do wspólnej zabawy! Puśćmy "Pojedynek" w świat!


Ale dlaczego właściwie warto przeczytać "Pojedynek"? Pozwólcie, że wypunktuję tylko kilka jego zalet:
  • Pojedynek” to powieść dojrzała, prawdziwa i wymagająca od swojego czytelnika gotowości do przeżywania najtrudniejszych emocji
  • Posiada wspaniałych, dojrzałych, wiarygodnych, wymykającym się schematom bohaterów
  • Wątek miłosny jest trudny, angażujący emocjonalnie i zdecydowanie niebanalny!
  • Historia i kreacja świata przedstawionego oparte są na starożytnych przekazach dotyczących rzymskich podbojów

Jeśli to Was jeszcze nie przekonały, odsyłam Was do recenzji moich zaprzyjaźnionych blogerów:

Mam nadzieję, że po zapoznaniu się z regulaminem, zgłosicie się po szansę na poznanie tej niesamowitej powieści!

Regulamin
1. Organizatorką Book Touru i właścicielką książki jest autorka bloga Nieuleczalny Książkoholizm, Ola K.
2. Book Tour wystartuje, jeśli zgłosi się do niego min. 4 uczestników.
3. Uczestnikami Book Touru mogą być wyłącznie osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski.
4. Warunkiem uczestnictwa w Book Tourze  jest bycie obserwatorem bloga Nieuleczalny Książkoholizm oraz udostępnienie podlinkowanego baneru.
4. Chęć udziału w Book Tourze należy zgłosić pod tym postem. Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję bloga jako:
Adres e-mail: 
Udostępniam baner:
5. Adres korespondencyjny podany Organizatorce służy jedynie celom organizacyjnym, będzie przechowywany jedynie na czas trwania Book Touru i nie będzie rozpowszechniany.
5. O kolejności otrzymania książki decyduje kolejność zgłoszeń do Book Touru.
6. Uczestnik Book Touru ma 14 dni na przeczytanie książki i wysłanie jej do kolejnej osoby.
7. Książka ma być wysłana Pocztą Polską, przesyłką poleconą (priorytetową bądź ekonomiczną) lub Paczką Mini.
8. Jeżeli Uczestnik Book Touru jest blogerem, proszony jest o opublikowanie recenzji oraz oznaczenie, że książka pochodzi z akcji.
9. Zabrania się niszczenia książki - dozwolone jest pisanie, podkreślanie bądź zaznaczanie cytatów za pomocą karteczek. 
10. Zgłoszenie sie do Book Touru jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz